Jak nakupovat
Pár slov úvodem, jak nakupovat, ceník přepravy, nákupní a reklamační řád

Vítejte v našem internetovém obchodě, který je virtuální podobou naší kamenné provozovny.

Internetový prodej je tvořen několika propojenými obchody (kolekcemi zboží), přičemž každý z nich má nastevenou jinou laťku s ohledem na rozměry, kvalitu a cenu nabízených vzorků a položek. Po přihlášení je možné plynule procházet mezi našimi kolekcemi a vybrané zboží ukládat do společného nákupního košíku. Pokud si budete prohlížet nabídku určitého obchodu a podobné zboží bude také v jiném, uvidíte pod přehledem položek či na detalní kartě položky odkaz do příslušných obchodů. Mezi našimi kolekcemi můžete také přepínat pomocí odkazů v menu NAŠE DALŠÍ KOLEKCE. Tyto odkazy vedou vždy na hlavní stránku příslušného obchodu.

Jak nakupovat - krok za krokem

Prosíme, čtěte a přemýšlejte nad tím, co Vám na našich stránkách během různých fází Vašeho nakupování sdělujeme. Čtěte také emaily, které jsou Vám při zpracování Vaší objednávky automaticky odesílány. Děkujeme.

Chcete-li nakupovat, musíte se nejprve přihlásit (Přihlášení zákazníka). Musíte vyplnit správnou a funkční e-mailovou adresu. Na tu budete dostávat e-maily s důležitými informacemi o průběhu zpracování objednávky.

Jak se přihlásit?
Klikněte v menu na PŘIHLÁŠENÍ. Po nějaké chvíli, dané kvalitou a rychlostí Vašeho připojení k internetu, se načte přihlašovací stránka. Do obou políček vlevo nahoře zapiště svoji mailovou adresu a stiskněte zelené tlačítko DOKONĆIT PŘIHLÁŠENÍ.

Po přihlášení již nic nebrání tomu aby jste si vybrané zboží vložili do svého košíku. Učiníte tak kliknutím na ikonu košíku. Zboží, které je označeno jako rezervováno, dočasně nedostupné a nebo prodáno do svého košíku samozřejmě vložit nemůžete.

Vybrané zboží bude rezervováno a během dalšího prohlížení označeno nápisem "Máte v košíku". Zboží, které mají rezervováno jiní zákazníci, je označeno jako "Rezervováno". Pokud si svůj nákup rozmyslíte, nezapomeňte zboží z košíku opět vyndat aby si jej mohli objednat jiní zákazníci. V opačném případě by Vám mohl být při další návštěvě znemožněn výběr zboží! Vybrané zboží si můžete prohlédnout pod položkou menu "KOŠÍK".

V košíku můžete svůj nákup upravovat či úplně zrušit. Rozmyslíte-li si svůj nákup, odstrantě laskavě ze svého košíku veškeré zboží aby nebylo blokováno pro jiné zákazníky. Děkujeme.

Abychom mohli Vaši objednávku vyřídit, musíte ji dokončit vyplněním formuáře a následně odeslat.

Formulář pro zadání poštovní adresy spolu s volbou způsobu dodání (vybrané zboží si můžete zarezervovat i k odběru v naší kamenné provozovně) a platební metody najdete pod položkou menu OBJEDNAT. Po vyplnění nám objednávku musíte odeslat pomocí zeleného tlačítka ODESLAT OBJEDNÁVKU. Tlačítko pro odeslání objednávky je na stránce s formulářem až úplně dole pod nákupním řádem a dalšími texty. Texty neobsahují žádné záludnosti ale každý zákazník by si je ve vlastním zájmu měl přečíst.

Po odeslání objednávky obdržíte email s instrukcí na potvrzení učiněné objednávky.

Máte tak možnost si vše ještě překontrolovat. Objednávka je z naší strany chápána jako závazná teprve po jejím potvrzení!

Kolik stoji odeslání zásilky - výběr nejlevnějších variant pro Českou republiku

Doporučujeme využít služby přepravních společností (GLS, PPL). Zásilku do hmotnosti 3 kg zasíláme za 92 Kč. K ceně zásilky přípočítáváme fixní manipulační poplatek (zahrnující náklady na balení a balící materiál) v částce 30 Kč. Pokud chcete zaplatit za dopravu vybraného zboží co nejméně, zvolite platbu bankovním převodem.

Dle charakteru a hmotnosti objednaného zboží jsou minimální přepravní náklady včetně DPH následující:

Drobnosti, typicky náramky, náhrdelníky a šperky do celkové hmotnosti 50 gramů, které je možné vložit do speciální polstrované poštovní obálky, můžeme zaslat poštou za 46 Kč. K ceně zásilky přípočítáváme fixní manipulační poplatek (zahrnující náklady na balení a balící materiál) v částce 30 Kč.

Zboží do celkové hmotnosti 500 gramů, které je možné vložit do speciální poštovní obálky, můžeme zaslat poštou za 58 Kč. K ceně zásilky přípočítáváme fixní manipulační poplatek (zahrnující náklady na balení a balící materiál) v částce 30 Kč.

Větší předměty jako jsou vzorky minerálů, fosílií nebo výrobky z kamene o celkové hmotnosti zboží do 2 kg můžeme zaslat přepravní společností (GLS, PPL) za 133 Kč. K ceně zásilky přípočítáváme fixní manipulační poplatek (zahrnující náklady na balení a balící materiál) v částce 30 Kč.

Uvedené základní sazby platí pouze při platbě předem na náš bankovní účet a v případě, že zásilka nevyžaduje speciální zacházení.

Příplatky:

Při objednání zboží 'na dobírku' je k ceně zásilky připočtena částka 41 Kč za poštovní dobírku s platbou na náš bankovní účet.

V případě, že se jedná o křehčí zboží, zasíláme poštovní zásilku s označením křehké. Za speciální zácházení s takto označenou zásilkou je účtován příplatek 30 Kč.

Je-li u zásilky udaná cena, připočítává se za tuto poštovní službu přáplatek dle udané ceny nejméně ve výší 5 Kč.

V případě změny tarifů jsou účtovány poplatky dle platného sazebníku! Sazebník České pošty naleznete zde: http://www.ceskaposta.cz/assets/nastroje/kompletni_cenik.pdf. K cenám dle platné legislativy připočítáváme DPH.

Kolik stojí nejlevnější odeslání zásilky - výběr nejlevnějších variant pro Slovenskou republiku

Pokud chcete zaplatit za dopravu vybraného zboží co nejméně, zvolte platbu dobírkou a přepravu kurýrní společností (PPL, GLS).

Peníze je možné složit v hotovosti na náš účet u kterékoliv pobočky ČSOB. Tím se vyhnete poplatkům za mezinárodní bankovní převod. Zásilku zašleme Českou poštou.

Dle charakteru a hmotnosti objednaného zboží jsou minimální přepravní náklady včetně DPH následující:

Drobnosti, typicky náramky, náhrdelníky a podbné zboží do celkové hmotnosti 50 gramů, které je možné vložit do speciální poštovní obálky, zasíláme za 93 Kč. K ceně zásilky přípočítáváme fixní manipulační poplatek (zahrnující náklady na balení a balící materiál) v částce 30 Kč.

Zboží do celkové hmotnosti 500 gramů, které je možné vložit do speciální poštovní obálky, zasíláme za 202 Kč. K ceně zásilky přípočítáváme fixní manipulační poplatek (zahrnující náklady na balení a balící materiál) v částce 30 Kč.

Zásilky o celkové hmotnosti zboží do 2 kg zasíláme za 254 Kč. K ceně zásilky přípočítáváme fixní manipulační poplatek (zahrnující náklady na balení a balící materiál) v částce 30 Kč.

Příplatky:

Při objednání zboží 'na dobírku' je k ceně zásilky připočtena částka 30 Kč za dobírku s platbou na náš bankovní účet. Dobírky na Slovensko zasíláme pouze pro objednávky s cenou zboží nad 500Kč.

V případě, že se jedná o křehčí zboží zasíláme zásilku s označením křehké. Za speciální zácházení s takto označenou zásilkou je účtován příplatek 73 Kč.

V případě změny tarifů jsou účtovány poplatky dle platného sazebníku Sazebník České pošty naleznete zde: http://www.ceskaposta.cz/assets/nastroje/kompletni_cenik.pdf. K cenám dle platné legislativy připočítáváme DPH.

Kolik stojí odeslání zásilky - Polsko

Zasílání poštovní dobírky není možné, vždy je třeba platit bankovním převodem. Odeslání zásilky stojí stejně jako pro Slovenskou republiku.

Kolik stojí odeslání zásilky - výběr ze sazebníků České pošty a PPL Cena za přepravu závisí na hmotnosti zásilky, viz rozbalovací roletky u jednotlivých možností. K níže uvedeným cenám přípočítáváme fixní manipulační poplatek (zahrnující náklady na balení a balící materiál) v částce 30 Kč.

DPH je 21


Kolik stojí poslání zásilky?

Přeprava zásilky poštou
Vzhledem ke kvalitě poskytovaných služeb doporučujeme zvolit přepravu společností PPL

Zásilka do ČR zaslaná Českou poštou ceník v pdf





Příplatky
+ za dobírku: 12, + za poukázku: 22, celkem 34 (s dph 42)
+ za křehké:25 (s dph 31)
+ za cenu do 5000 Kč 5 (s dph 7), nad 5000 Kč 12 (s dph 15)
+ balné:30

Zásilka na Slovensko zaslaná Českou poštou



Příplatky
+ balné:30
Zaslání psaní na dobírku je možné ale není to příliš výhodné. Poštovné je zhruba stejně vysoké jako při zaslání 2.kg balíku!



Příplatky
+ za dobírku: 25 (s dph 31)
+ za křehké:60 (s dph 73)
+ za cenu: + 3 Kč za každých 1000 Kč ceny (s dph 4)
+ balné:30


Přeprava zásilky společností PPL
Vzhledem ke kvalitě poskytovaných služeb doporučujeme zvolit přepravu společností PPL
Zásilka zaslaná PPL - základní ceník v pdf v něm ceny bez DPH!

Ceny včetně DPH, mýtného a palivového příplatku


Příplatky
+ dobírka CZ do 1000 Kč 25, do 5000 Kč 25, do 20000 Kč 25
+ balné:30
Pojištění do 50000 Kč v ceně. Aktuální palivový příplatek 5 %



Příplatky
+ dobírka SK do 1000 Kč 31, do 5000 Kč 31, do 20000 Kč 31
+ balné:30
Pojištění do 50000 Kč v ceně. Aktuální palivový příplatek 5 %

Odeslání zásilky

Po odeslání objednaného zboží zasíláme na Vaši emailovou adresu zprávu s datem odeslání, podacím číslem zásilky a odkazem pro její sledování na internetu.

Převzetí a kontrola zásilky

Při převzetí zásilky od přepravce si zkontrolujte zda obal nejeví známky poškození. Pokud ano, sepište s ním o tomto poškození zápis. Bude-li uvnitř poškozené zboží, můžeme snáze uplatnít náhradu škody. V případě, že je obal nepoškozený ale uvnitř naleznete poškozené zboží, neprodleně (nejpozději do 48 hodin) nás o této skutečnosti informujte. Na později uplatněné reklamace ohledně nekompletnosti a poškození obsahu zásilky nemůže být brán zřetel.

Nepřevzetí objednaného zboží

V příapdě, že si zásilku nevyzvednete a vrátí se zpět na naši adresu, budeme po Vás v souladu s platnou legislativou požadovat úhradu vzniklých nákladů. U zásilek v rámci ČR činí poplatek 200 Kč za každých (i započatých) 5 kg její hmotnosti, u zásilek do zahraničí 500 Kč za každých (i započatých) 5 kg její hmotnosti.

O nakupování - ještě jednou a podrobněji

Přihlášení do systému

Chcete-li nakupovat, musíte se nejprve přihlásit (Přihlášení zákazníka). Musíte vyplnit správnou a funkční e-mailovou adresu. Na tu budete dostávat e-maily s důležitými informacemi o průběhu zpracování objednávky.

Pokud se Vám nahoře na stránce objeví informace o tom, že přihlášení bylo neúspěšné, je to zpravidla kvůli tomu, že nebyla správně vyplněna e-mailová adresa. Adresa v obou políčkách musí být stejná! Zkuste se přihlásit znovu. Bude-li Vaše přihlášení opět neúspěšné, kontaktujte nás na některém z našich telefonních čísel a společně se pokusíme zjistit kde je chyba.

Pokud omylem zavřete okno prohlížeče s naší stránkou a následně budete chtít dále nakupovat, mělo by stačit znovu navštívit naše stránky a pokračovat v nákupu. Pokud ale uplyne delší doba, budete se muset znovu přihlásit.

K Vašemu nákup se můžete kdykoliv znovu rychle také přihlásit pomocí unikátního odkazu v e-mailu, který Vám byl odeslán při přihlášení (Nerosty.cz - informace o přihlášení).

Výběr zboží

Vybrané zboží bude rezervováno a během dalšího prohlížení označeno nápisem "Máte v košíku". Zboží, které mají rezervováno jiní zákazníci, je označeno jako "Rezervováno". Pokud si svůj nákup rozmyslíte, nezapomeňte zboží z košíku opět vyndat aby si jej mohli objednat jiní zákazníci. V opačném případě by Vám mohl být při další návštěvě znemožněn výběr zboží! Vybrané zboží si můžete prohlédnout pod položkou menu "KOŠÍK".

Systém slev

Objednávkový systém poskytuje slevu automaticky při přesáhnutí určité hodnoty objednávky a to při součtu jednotlivých položek nad 50000 Kč 5%, nad 100000 Kč 7% a nad 200000 Kč 10% při jednom odběru. Informace o poskytnuté slevě je při vzniku nároku na slevu uvedena v záhlaví stránky při pohledu do košíku. Pokud se jedná o zboží, jež je označeno jako AKCE, Výprodej a nebo je u něj uvedena konkrétní sleva, je na něj poskytnuta pouze ta a uvedené zboží není zahrnuto do základu pro slevu po přesáhnutí určité částky!

Dodací podmínky

Vybrané zboží je možné zaslat poštou či jiným přepravcem a nebo jej vyzvednout přímo v našem obchodě. Na dobírku zasílame objednávky s cenou zboží nad 250 Kč. Objednávky s nižší hodnotou objednaného zboží si můžete vyzvednout buď osobně v naší kamenné provozovně a nebo Vám může být vybrané zboží zasláno poštou či jiným přepravcem po připsání peněz na náš účet.

Při odesílání objednávky v ceně zboží nad 250 Kč si můžete kromě platby při doručení zásiky vybrat i platbu před odesláním zboží. V tom případě je účtováno nižší poštovné. Při hodnotě objednávky nad 10000 Kč není účtováno poštovné ani balné, při objednávce nad 5000 Kč není účtováno balné. Uvedené podmínky platí pouze pro zásilky o hmotnosti do 5. kg s doručovací adresou v ČR.

U těžších zásilek a zásilek do zahraničí účtujeme poštovné a balné vždy. U zásilek, jejichž hmotnost přesáhne 25 kg je doprava řešena individuálně po dohodě s kupujícím. U zboží, které je označeno jako křehké, doporučujeme pouze osobní odběr.

Na Slovenska zasíláme dobírky s cenou zboží nad 500 Kč. Zásilky do dalších zemí na dobírku nezasíláme.

Odeslání objednávky

Objednávku musíte dokončit vyplněním a odesláním formuláře pod položkou menu "Objednat" a následně ještě potvrdit podle instrukcí v e-mailu, který Vám bude obratem odeslán. Pokud do formuláře zadáte svoje telefonní číslo, můžeme se s Vámi v případě nějakých problémů (nedoručitelné e-maily, přeplněná e-mailová schránka atd.) snadno spojit. Problémy s doručováním zpráv jsou při používání e-mailových služeb zdarma poměrně časté...

Nákupní a reklamační řád

Dodací lhůta

Objednávky vyřizujeme během dvou pracovních dnů od jejího potvrzení. To neplatí v případě, že je na našich stránkách v době odeslání Vaší objednávky zobrazena informace o uzavření provozovny a o pozdějším termínu odesílání. Některé zboží není možné z důvodu jeho křehkosti atd. zasílat poštou. U takového zboží s Vámi domluvíme předání individuálně. V případě, že u Vámi vybraného zboží zjistíme při kompletaci objednávky dodatečně nějakou důležitou skutečnost či vadu nebo, nebude-li vybrané zboží (v případě neunikátních položek) dočasně skladem, budeme vás v uvedeném termínu dodání kontaktovat.

Převzetí a kontrola zásilky

Při převzetí zásilky od přepravce si zkontrolujte zda obal nejeví známky poškození. Pokud ano, sepište s ním o tomto poškození zápis. Bude-li uvnitř poškozené zboží, můžeme snáze uplatnit náhradu škody. V případě, že je obal nepoškozený ale uvnitř naleznete poškozené zboží, neprodleně (nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky) nás o této skutečnosti informujte. Na později uplatněné reklamace ohledně nekompletnosti a poškození obsahu nemůže být brán zřetel.

V případě, že si odeslanou zásilku nepřevezmete a vrátí se zpět na naši adresu, budeme po Vás v souladu s platnou legislativou požadovat úhradu vzniklých nákladů. U zásilek v rámci ČR činí poplatek 200 Kč za každých (i započatých) 5 kg její hmotnosti, u zásilek do zahraničí 500 Kč za každých (i započatých) 5 kg její hmotnosti.

Výměna zboží

V případě, že se Vám nebude vybrané zboží zamlouvat, můžeme Vám jej vyměnit za jiné z naší nabídky. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s výměnou, pokud není dohodnuto jinak, nese v plné výši kupující.

Vrácení zboží

Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

Dle našeho názoru se jedná o nevyvážený zákon nahrávající nepoctivým zákazníkum. Zajímavý článek na toto téma lze nalézt zde.

Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny.

Postup při vrácení zboží:

  1. informujte nás předem o Vašem záměru zboží vrátit. Použijte přednostně kontaktní formulář. Odkaz na formulář pro odstoupení od kupní smlouvy naleznete v emailu který Vám byl odeslán po Vámi provedeném potvrzení objednávky. Můžete nás však kontaktovat i telefonicky nebo běžným emailem.
  2. zboží zašlete na vlastní náklady jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
  3. zboží nesmí jevit známky poškození a je vhodné k němu přiložit kopii potvrzení o jeho koupi v našem obchodě
  4. je-li zboží v pořádku a pokud nebudete požadovat jiný způsob vrácení peněz, neprodleně Vám převedeme peníze v částce, uvedené na námi vystaveném prodejním dokladu, na Váš bankovní účet
  5. i když se zněním zákona (nařízení EU), nařizujícímu provozovatelům eshopu vrátit zákazníkovi v případě odstoupení od smlouvy i peníze za poštovné z důvodu nevyváženosti nesuhlasíme, vrátíme Vám peníze jak za zboží tak za poštovné

Reklamace a záruka

Prosíme, berte na vědomí, že značnou část našeho sortimentu tvoří originální přírodní výtvory. Některé minerály podléhají zvětrávání pomalu, jiné rychle. Některým vadí přílišné sucho, jiným světlo a dalším vlhkost. Působení vnějšího prostředí může vest časem k různým chemickým změnám, částečnému rozpadu či změně barvy. Toto nelze chápat jako (skrytou) závadu protože se jedná o jejich vlastnost.

Oprávněné reklamace vyřídíme v souladu s platným právním řádem. Pokud zjistíte při převzetí zásilky nějaké vady, co nejdříve nás o nich informujte. Preferujeme emailovou komunikaci. V případě, že nám zboží chcete poslat na posouzení, informujte nás nejprve emailem o svém záměru, poté zboží pečlivě zabalte, do zásilky přiložte průvodní dopis s konkrétním důvodem reklamace včetně kopie dokladu o zakoupení v našem obchodě a zašlete nám ji doporučeně na naši adresu. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním

Postup při reklamaci zboží:

  1. informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
  2. teprve poté zašlete reklamované zboží jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
  3. do zásilky přiložte průvodní dopis s důvodem reklamace a Vaši adresu
  4. do zásilky přiložte kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, dle platných zákonů však nejpozději do 60 dnů od obdržení reklamovaného zboží.

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Hotline

Není něco jasné nebo něco nefunguje tak jak má? Můžete nás kontaktovat na telefonním čísle +420 774 105 698 nebo +420 603 494 460. Pro písemnou komunikaci použijte tento formulář . Poradíme, posloužíme...



Volba jazyka

Nerosty, fosílie, šperky a výrobky z kamene
 mobil & tablet