Jak nakupovat
Pár slov úvodem, jak nakupovat, ceník přepravy, nákupní a reklamační řád v.2020.aaa

Vítejte v našem internetovém obchodě, který je virtuální podobou naší kamenné provozovny.

Internetový prodej je tvořen několika propojenými obchody (kolekcemi zboží), přičemž každý z nich má nastevenou jinou laťku s ohledem na rozměry, kvalitu a cenu nabízených vzorků a položek. Po přihlášení je možné plynule procházet mezi našimi kolekcemi a vybrané zboží ukládat do společného nákupního košíku. Pokud si budete prohlížet nabídku určitého obchodu a podobné zboží bude také v jiném, uvidíte pod přehledem položek či na detalní kartě položky odkaz do příslušných obchodů. Mezi našimi kolekcemi můžete také přepínat pomocí odkazů v menu NAŠE DALŠÍ KOLEKCE. Tyto odkazy vedou vždy na hlavní stránku příslušného obchodu.

Jak nakupovat - krok za krokem

Prosíme, čtěte a přemýšlejte nad tím, co Vám na našich stránkách během různých fází Vašeho nakupování sdělujeme. Čtěte také emaily, které jsou Vám při zpracování Vaší objednávky automaticky odesílány. Děkujeme.

Chcete-li nakupovat, musíte se nejprve přihlásit (Přihlášení zákazníka). Musíte vyplnit správnou a funkční e-mailovou adresu. Na tu budete dostávat e-maily s důležitými informacemi o průběhu zpracování objednávky.

Jak se přihlásit?
Klikněte v menu na PŘIHLÁŠENÍ. Po nějaké chvíli, dané kvalitou a rychlostí Vašeho připojení k internetu, se načte přihlašovací stránka. Do obou políček vlevo nahoře zapiště svoji mailovou adresu a stiskněte zelené tlačítko DOKONĆIT PŘIHLÁŠENÍ.

Po přihlášení již nic nebrání tomu aby jste si vybrané zboží vložili do svého košíku. Učiníte tak kliknutím na ikonu košíku. Zboží, které je označeno jako rezervováno, dočasně nedostupné a nebo prodáno do svého košíku samozřejmě vložit nemůžete.

Vybrané zboží bude rezervováno a během dalšího prohlížení označeno nápisem "Máte v košíku". Zboží, které mají rezervováno jiní zákazníci, je označeno jako "Rezervováno". Vybrané zboží si můžete prohlédnout pod položkou menu "KOŠÍK".

V košíku můžete svůj nákup upravovat či úplně zrušit. Bez odeslání objednávky je košík po uplynutí 48 hodin automaticky vysypán a zboží Vám není dále rezervováno. Rozmyslíte-li si svůj nákup, odstrantě laskavě ze svého košíku veškeré zboží aby nebylo blokováno pro jiné zákazníky. Děkujeme.

Abychom mohli Vaši objednávku vyřídit, musíte ji dokončit vyplněním formuáře a následně odeslat.

Formulář pro zadání poštovní adresy spolu s volbou způsobu dodání (vybrané zboží si můžete zarezervovat i k odběru v naší kamenné provozovně) a platební metody najdete pod položkou menu OBJEDNAT. Po vyplnění nám objednávku musíte odeslat pomocí zeleného tlačítka ODESLAT OBJEDNÁVKU. Tlačítko pro odeslání objednávky je na stránce s formulářem až úplně dole pod nákupním řádem a dalšími texty. Texty neobsahují žádné záludnosti ale každý zákazník by si je ve vlastním zájmu měl přečíst.

Kolik stoji odeslání zásilky - výběr nejběžějších variant pro Českou republiku logo zasilkovna NEJLEVNĚJI / ZDARMA

Objednávky s cenou nad 2000 Kč a hmotností do 5 kg zasíláme při platbě bankovním převodem na pobočky Zásilkovny v ČR a SR zdarma.

Ostatní objednávky s hmotností do 5. kg zasíláme za 62 Kč, na dobírku za 77 Kč. Pokud si zvolíte zásilkovnu ale hmotnost zásilky přesáhne 5 kg (limit 25 kg), odešlěme Vám jej kurýrní služboou PPL.

logo ppl NEJRYCHLEJI AŽ DO DOMU

Pro dopravu až do domu doporučujeme využít služby přepravní společností PPL. Zásilku do hmotnosti 5 kg zasíláme za 94 Kč, na dobírku za 118 Kč. Zásilku o maximální hmotností 25 kg zasíláme za 217 Kč , na dobírku za 241 Kč. Těžší zboží nelze zaslat a je třeba řešit dopravu individuálně. Pokud chcete zaplatit za dopravu vybraného zboží co nejméně, zvolite platbu bankovním převodem.

logo gls

Alternativně je možné využít služby přepravní společností GLS. Zásilku do hmotnosti 5 kg zasíláme za 157 Kč, na dobírku za 199 Kč.

logo ceska posta NEJDOSTUPNĚJŠÍ SÍŤ POBOČEK, jinak až na výjimky nejdražší

Dle charakteru a hmotnosti objednaného zboží jsou minimální přepravní náklady včetně DPH následující:

Drobnosti, typicky náramky, náhrdelníky a šperky do celkové hmotnosti 50 gramů, které je možné vložit do speciální polstrované poštovní obálky, můžeme zaslat poštou za 53 Kč.

Zboží do celkové hmotnosti 500 gramů, které je možné vložit do speciální poštovní obálky, můžeme zaslat poštou za 65 Kč.

Větší předměty jako jsou vzorky minerálů, fosílií nebo výrobky z kamene o celkové hmotnosti zboží do 2 kg můžeme zaslat za 133 Kč.

Uvedené základní sazby platí pouze při platbě předem na náš bankovní účet a v případě, že zásilka nevyžaduje speciální zacházení.

Příplatky:

Při objednání zboží 'na dobírku' je k ceně zásilky připočtena částka 57 Kč za poštovní dobírku s platbou na náš bankovní účet.

V případě, že se jedná o křehčí zboží, zasíláme poštovní zásilku s označením křehké. Za speciální zácházení s takto označenou zásilkou je účtován příplatek 36 Kč.

Je-li u zásilky udaná cena, připočítává se za tuto poštovní službu přáplatek dle udané ceny nejméně ve výší 5 Kč.

V případě změny tarifů jsou účtovány poplatky dle platného sazebníku! Sazebník České pošty naleznete zde: http://www.ceskaposta.cz/assets/nastroje/kompletni_cenik.pdf. K cenám dle platné legislativy připočítáváme DPH.

Kolik stojí nejlevnější odeslání zásilky - výběr nejlevnějších variant pro Slovenskou republiku logo zasilkovna NEJLEVNĚJI / ZDARMA

Objednávky s cenou nad 2000 Kč a hmotností do 5 kg zasíláme při platbě bankovním převodem na pobočky Zásilkovny v ČR a SR zdarma.

Ostatní objednávky s hmotností do 5. kg zasíláme za 92 Kč, na dobírku za 107 Kč. Pokud si zvolíte zásilkovnu ale hmotnost zásilky přesáhne 5 kg (limit 25 kg), odešlěme Vám jej kurýrní služboou PPL.

logo ppl NEJRYCHLEJI AŽ DO DOMU

Pro dopravu až do domu doporučujeme využít služby přepravní společností PPL. Zásilku do hmotnosti 5 kg zasíláme za 182 Kč, na dobírku za 212 Kč . Zásilku s maximální hmotností 25 kg zasíláme za 477 Kč, na dobírku za 507 Kč . Těžší zboží nelze zaslat a je třeba řešit dopravu individuálně. Pokud chcete zaplatit za dopravu vybraného zboží co nejméně, zvolite platbu bankovním převodem.

logo ceska posta NEJDOSTUPNĚJŠÍ SÍŤ POBOČEK, jinak až na výjimky nejdražší

Na Slovensko zasíláme poštovní dobírky pouze u objednávek s cenou zboží nad 2000Kč.

Dle charakteru a hmotnosti objednaného zboží jsou minimální přepravní náklady včetně DPH následující:

Drobnosti, typicky náramky, náhrdelníky a podbné zboží do celkové hmotnosti 50 gramů, které je možné vložit do speciální poštovní obálky, zasíláme za 108 Kč. K ceně zásilky přípočítáváme fixní manipulační poplatek (zahrnující náklady na balení a balící materiál) v částce 30 Kč.

Zboží do celkové hmotnosti 500 gramů, které je možné vložit do speciální poštovní obálky, zasíláme za 223 Kč. K ceně zásilky přípočítáváme fixní manipulační poplatek (zahrnující náklady na balení a balící materiál) v částce 30 Kč.

Zásilky o celkové hmotnosti zboží do 2 kg zasíláme za 278 Kč. K ceně zásilky přípočítáváme fixní manipulační poplatek (zahrnující náklady na balení a balící materiál) v částce 30 Kč.

Příplatky:

Při objednání zboží 'na dobírku' je k ceně zásilky připočtena částka 30 Kč za dobírku s platbou na náš bankovní účet.

V případě, že se jedná o křehčí zboží zasíláme zásilku s označením křehké. Za speciální zácházení s takto označenou zásilkou je účtován příplatek 73 Kč.

V případě změny tarifů jsou účtovány poplatky dle platného sazebníku Sazebník České pošty naleznete zde: http://www.ceskaposta.cz/assets/nastroje/kompletni_cenik.pdf. K cenám dle platné legislativy připočítáváme DPH.

Kolik stojí odeslání zásilky - Polsko

Zasílání poštovní dobírky není možné, vždy je třeba platit bankovním převodem. Odeslání zásilky stojí stejně jako pro Slovenskou republiku.

Odeslání zásilky

Po odeslání objednaného zboží zasíláme na Vaši emailovou adresu zprávu s datem odeslání, podacím číslem zásilky a odkazem pro její sledování na internetu.

Převzetí a kontrola zásilky

Při převzetí zásilky od přepravce si zkontrolujte zda obal nejeví známky poškození. Pokud ano, sepište s ním o tomto poškození zápis. Bude-li uvnitř poškozené zboží, můžeme snáze uplatnít náhradu škody. V případě, že je obal nepoškozený ale uvnitř naleznete poškozené zboží, neprodleně (nejpozději do 48 hodin) nás o této skutečnosti informujte. Na později uplatněné reklamace ohledně nekompletnosti a poškození obsahu zásilky nemůže být brán zřetel.

Nepřevzetí objednaného zboží

V příapdě, že si zásilku nevyzvednete a vrátí se zpět na naši adresu, budeme po Vás v souladu s platnou legislativou požadovat úhradu vzniklých nákladů. U zásilek v rámci ČR činí poplatek 200 Kč za každých (i započatých) 5 kg její hmotnosti, u zásilek do zahraničí 500 Kč za každých (i započatých) 5 kg její hmotnosti.

O nakupování - ještě jednou a podrobněji

Přihlášení do systému

Chcete-li nakupovat, musíte se nejprve přihlásit (Přihlášení zákazníka). Musíte vyplnit správnou a funkční e-mailovou adresu. Na tu budete dostávat e-maily s důležitými informacemi o průběhu zpracování objednávky.

Pokud se Vám nahoře na stránce objeví informace o tom, že přihlášení bylo neúspěšné, je to zpravidla kvůli tomu, že nebyla správně vyplněna e-mailová adresa. Adresa v obou políčkách musí být stejná! Zkuste se přihlásit znovu. Bude-li Vaše přihlášení opět neúspěšné, kontaktujte nás na některém z našich telefonních čísel a společně se pokusíme zjistit kde je chyba.

Pokud omylem zavřete okno prohlížeče s naší stránkou a následně budete chtít dále nakupovat, mělo by stačit znovu navštívit naše stránky a pokračovat v nákupu. Pokud ale uplyne delší doba, budete se muset znovu přihlásit.

K Vašemu nákup se můžete kdykoliv znovu rychle také přihlásit pomocí unikátního odkazu v e-mailu, který Vám byl odeslán při přihlášení (Nerosty.cz - informace o přihlášení).

Výběr zboží

Vybrané zboží bude rezervováno a během dalšího prohlížení označeno nápisem "Máte v košíku". Zboží, které mají rezervováno jiní zákazníci, je označeno jako "Rezervováno". Vybrané zboží si můžete prohlédnout pod položkou menu "KOŠÍK".

Dodací podmínky

Vybrané zboží je možné zaslat poštou či jiným přepravcem a nebo jej vyzvednout přímo v našem obchodě. Na dobírku zasílame po ČR objednávky s cenou zboží nad 250 Kč. Objednávky s nižší hodnotou objednaného zboží si můžete vyzvednout buď osobně v naší kamenné provozovně a nebo Vám může být vybrané zboží zasláno po připsání peněz na náš účet.

U zásilek, jejichž hmotnost přesáhne 25 kg je doprava řešena individuálně po dohodě s kupujícím. U zboží, které je označeno jako křehké, doporučujeme pouze osobní odběr.

Dobírky na Slovensko zasíláme při volbě zásilkovny či kurýrní služby od ceny zboží nad 500 Kč, klasickou poštou až od 1000 Kč. Zásilky do dalších zemí na dobírku nezasíláme.

Odeslání objednávky

Objednávku musíte dokončit vyplněním a odesláním formuláře pod položkou menu "Objednat"

GDPR Zpracování osobních údajů

Podmínky ochrany osobních údajů

I. Základní ustanovení

1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Jiří Drašnar, IČ 65681266, DIČ CZ6503162116 se sídlem Tůmova 256/I, 56601 Vysoké Mýto (dále jen: „správce“).

2. Kontaktní údaje správce jsou

adresa: Jiří Drašnar, Nová Ves 35, 56543 Zámrsk
email: prodej@nerosty.cz
telefon: 603 494 460

3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

4. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů

II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

- plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR

- Váš souhlas se zpracováním pro účely registrace (zejména pro usnadnění vyplnění objednávkového formuláře a pro možnosti poskytnutí věrnostních slev) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.



2. Účelem zpracování osobních údajů je

- vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit.

- usnadnění vyplnění objednávkového formuláře a možnosti poskytnutí věrnostních slev (pouze na základě souhlasu poskytnutého při registraci).

3. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

IV. Doba uchovávání údajů

Správce uchovává osobní údaje

- po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).

- po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely registrace

2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

1. Příjemci osobních údajů jsou osoby podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy, zajišťující služby provozování e-shopu (shopů) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu

2. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci

VI. Vaše práva

Za podmínek stanovených v GDPR máte

- právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR
- právo na opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR
- právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR
- právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR
- právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR
- právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. I těchto podmínek

2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména: hesla, antivirový program, zálohy, uzamčené prostory pro skladování listinných dokumentů

3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII. Závěrečná ustanovení

1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře při registraci objednávky. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši emailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.
Nákupní a reklamační řád

Dodací lhůta

Objednávky vyřizujeme během dvou pracovních dnů od jejího potvrzení. To neplatí v případě, že je na našich stránkách v době odeslání Vaší objednávky zobrazena informace o uzavření provozovny a o pozdějším termínu odesílání. Některé zboží není možné z důvodu jeho křehkosti atd. zasílat poštou. U takového zboží s Vámi domluvíme předání individuálně. V případě, že u Vámi vybraného zboží zjistíme při kompletaci objednávky dodatečně nějakou důležitou skutečnost či vadu nebo, nebude-li vybrané zboží (v případě neunikátních položek) dočasně skladem, budeme vás v uvedeném termínu dodání kontaktovat.

Převzetí a kontrola zásilky

Při převzetí zásilky od přepravce si zkontrolujte zda obal nejeví známky poškození. Pokud ano, sepište s ním o tomto poškození zápis. Bude-li uvnitř poškozené zboží, můžeme snáze uplatnit náhradu škody. V případě, že je obal nepoškozený ale uvnitř naleznete poškozené zboží, neprodleně (nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky) nás o této skutečnosti informujte. Na později uplatněné reklamace ohledně nekompletnosti a poškození obsahu nemůže být brán zřetel.

V případě, že si odeslanou zásilku nepřevezmete a vrátí se zpět na naši adresu, budeme po Vás v souladu s platnou legislativou požadovat úhradu vzniklých nákladů. U zásilek v rámci ČR činí poplatek 200 Kč za každých (i započatých) 5 kg její hmotnosti, u zásilek do zahraničí 500 Kč za každých (i započatých) 5 kg její hmotnosti.

Výměna zboží

V případě, že se Vám nebude vybrané zboží zamlouvat, můžeme Vám jej vyměnit za jiné z naší nabídky. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s výměnou, pokud není dohodnuto jinak, nese v plné výši kupující.

Vrácení zboží

Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

Platnou právní úpravu najdete třeba na stránkách České obchodní inspekce

Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny.

Postup při vrácení zboží:

  1. informujte nás předem o Vašem záměru zboží vrátit. Použijte přednostně kontaktní formulář. Odkaz na formulář pro odstoupení od kupní smlouvy naleznete v emailu který Vám byl odeslán po Vámi provedeném potvrzení objednávky. Můžete nás však kontaktovat i telefonicky nebo běžným emailem.
  2. zboží zašlete na vlastní náklady jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
  3. zboží nesmí jevit známky poškození a je vhodné k němu přiložit kopii potvrzení o jeho koupi v našem obchodě
  4. je-li zboží v pořádku a pokud nebudete požadovat jiný způsob vrácení peněz, neprodleně Vám převedeme peníze v částce, uvedené na námi vystaveném prodejním dokladu, na Váš bankovní účet
  5. i když se zněním zákona (nařízení EU), nařizujícímu provozovatelům eshopu vrátit zákazníkovi v případě odstoupení od smlouvy i peníze za poštovné z důvodu nevyváženosti nesuhlasíme, vrátíme Vám peníze jak za zboží tak za poštovné

Reklamace a záruka

Prosíme, berte na vědomí, že značnou část našeho sortimentu tvoří originální přírodní výtvory. Některé minerály podléhají zvětrávání pomalu, jiné rychle. Některým vadí přílišné sucho, jiným světlo a dalším vlhkost. Působení vnějšího prostředí může vest časem k různým chemickým změnám, částečnému rozpadu či změně barvy. Toto nelze chápat jako (skrytou) závadu protože se jedná o jejich vlastnost.

Oprávněné reklamace vyřídíme v souladu s platným právním řádem. Pokud zjistíte při převzetí zásilky nějaké vady, co nejdříve nás o nich informujte. Preferujeme emailovou komunikaci. V případě, že nám zboží chcete poslat na posouzení, informujte nás nejprve emailem o svém záměru, poté zboží pečlivě zabalte, do zásilky přiložte průvodní dopis s konkrétním důvodem reklamace včetně kopie dokladu o zakoupení v našem obchodě a zašlete nám ji doporučeně na naši adresu. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním

Postup při reklamaci zboží:

  1. informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
  2. teprve poté zašlete reklamované zboží jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
  3. do zásilky přiložte průvodní dopis s důvodem reklamace a Vaši adresu
  4. do zásilky přiložte kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, dle platných zákonů však nejpozději do 60 dnů od obdržení reklamovaného zboží.

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Hotline

Není něco jasné nebo něco nefunguje tak jak má? Můžete nás kontaktovat na telefonním čísle +420 774 105 698 nebo +420 603 494 460. Pro písemnou komunikaci použijte tento formulář . Poradíme, posloužíme...



Volba jazyka

Nerosty, fosílie, šperky a výrobky z kamene
 mobil & tablet 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. ::: GDPR - Informace o zpracování osobních údajů